Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Servisní údržba

Návod k údržbě

SPRCHOVÉ ZÁSTĚNY A SPRCHOVÉ KABINY

Sprchové zástěny a sprchovací kabiny standardního provedení slouží v koupelnových prostorách k zamezení rozstřikování vody.

Pro správnou funkci a plnou spokojenost zákazníků je nutné výrobky pravidelně udržovat. Údržba sprchových zástěn je velmi snadná.

Sprchové zástěny a kabiny se pohodlně udržují doporučenými čistícími prostředky Roth určenými pro domácnost, které neobsahují abrazivní částice (jako je písek, mletý mramor, apod.). Čistící prostředky obsahující pevné částice způsobují nenapravitelné poškození nejen na výplních sprchových zástěn, ale také na lakovaných kovových částech.

Vyvarujte se také, aby povrch výrobku přišel do styku s koncentrovanými kyselinami, louhy, těkavými látkami (ředidly, alkoholy, acetonem apod.), prostředky s obsahem chlóru, koncentráty vonných esencí do koupele a barvivy.

Vodící části sprchových zástěn a kabin je nutno pravidelně mazat mazacími prostředky odolnými proti vodě (vodní vazelíny nebo běžně používané glycerinové a silikonové krémy). Tento úkon je nutno provádět v závislosti na intenzitě používání a podmínkách, ve kterých je sprchová zástěna nebo kabina používána. Nejméně však 1× za 2 měsíce.

Upozornění:

Povrchová úprava BRILLANT není chrom! Jde o mechanicky vyleštěný a následně chemicky pasivovaný hliníkový profil, na kterém jsou akceptovatelné stopy po leštícím nástroji. Tyto stopy nejsou důvodem k reklamaci.

ÚDRŽBA SKLA S HYDROFOBNÍ POVRCHOVOU ÚPRAVOU RothETC

RothETC minimalizuje stopy po vodních kapkách a zbytcích vodního kamene. V počáteční fázi stačí jen sklo po použití sprchy řádně opláchnout bohatým proudem čisté vody. Po delším používání lze minerály obsažené ve vodě a ostatní nečistoty z chráněné plochy skla lehce odstranit při použití běžných saponátových čistících prostředků. V žádném případě nelze k údržbě používat abrazivní čistící prostředky, ocelové drátěnky a koncentráty na bázi kyselin či zásad!!!

pozn.:

Intenzita efektu rychlého stékání vody je přímo závislá na tvrdosti vody a frekvenci používání sprchové zástěny. Při zvýšené frekvenci (min. však 1× za 1/2 roku) doporučujeme využít obnovovací sady RothETC COMPLETE CARE, kterou lze zakoupit u všech prodejců výrobků Roth.

KOUPACÍ VANY A SPRCHOVÉ VANIČKY

Materiál z něhož jsou vyrobeny vany a vaničky má hladký a lesklý povrch v celé své struktuře a díky tomu nedochází k usazování nečistot nebo jen velmi zřídka. Doporučujeme po koupeli setřít mokrou houbou či hadříkem za použití běžných čistících prostředků určených pro domácnost. Vyvarujte se použití prostředků, které obsahují abrazivní částice.

Zabraňte, aby povrch přišel do styku s koncentrovanými kyselinami, chlórem, louhy, těkavými látkami (ředidly, alkoholy, acetonem, apod.). Maximální nosnost koupacích van a sprchových vaniček je 0,1 kg / 1 cm2.

Pro dokonalé utěsnění doporučujeme použít montážní sadu Roth.

Pokud dojde při manipulaci nebo užívání k drobným povrchovým poškozením akrylátu (rýhy, škrábance), vybruste poškozená místa vodovzdorným smirkovým papírem (zrnitosti 1000 a vyšší). Vzniklé matné místo vyleštíte do původního lesku použitím leštidel (k čištění kovů nebo auto-leštidla) a měkkého hadříku.

Upozornění:

Pokud se rozhodnete opravit vanu (vaničku) sami, činíte tak na vlastní zodpovědnost!

Doporučení výrobce:

Buďte velmi opatrní při manipulaci, dopravě a usazování výrobku, aby nedošlo k jeho poškození. Veškeré podrobné informace ohledně montáže, použití a údržby získáte u svého prodejce. K údržbě a pravidelnému ošetřování produktů používejte vždy jen výrobcem doporučené speciální čistící prostředky Roth.

Podmínky servisních prohlídek

PODMÍNKOU PRO UPLATNĚNÍ ROZŠÍŘENÉ ZÁRUKY U SPRCHOVÝCH ZÁSTĚN, HYDROMASÁŽNÍCH VAN A PARNÍCH BOXŮ je pravidelná servisní údržba přímo od Roth servis nebo autorizované montážní firmy. Servisní prohlídka musí být provedena minimálně 1× za rok.

SERVISNÍ PROHLÍDKA ZAHRNUJE

u sprchových zástěn
  • kontrolu celkového stavu a funkčnosti výrobku
  • seřízení / namazání pohyblivých částí výrobku
  • kontrolu těsnosti
  • v případě zjištění nedostatků vzniklých nesprávnou instalací / chybějící nebo nesprávnou údržbou návrh na odstranění těchto závad (součástí je i cenová nabídka)
  • časová náročnost základní servisní prohlídky by neměla přesáhnout 30 minut
u parních boxů a hydromasážních van
  • kontrola celkového stavu a funkčnosti výrobku
  • seřízení / namazání pohyblivých částí výrobku / případně dezinfekce hydromasážní vany
  • v případě zjištění nedostatků vzniklých nesprávnou instalací / chybějící nebo nesprávnou údržbou návrh na odstranění těchto závad (součástí je i cenová nabídka)
  • časová náročnost základní servisní prohlídky by neměla přesáhnout 60 minut

SERVISNÍ PROHLÍDKA NEZAHRNUJE

  • úkony delší než 30 / 60 minut
  • použité náhradní díly a další montážní materiál nutný pro odstranění závad vzniklých nesprávnou instalací / chybějící nebo nesprávnou údržbou
  • čištění usazenin vodního kamene
  • cenu čistících prostředků

Aktuální sazebník servisních prohlídek.

Servisní prohlídku můžete objednávat na servis@roth-czech.cz

platnost od 1.5.2010

Záruční list a reklamační protokol